לקוחות יקרים,

ברוכים הבאים לאתר "יובלים אשדוד"

 

האתר מהווה פלטפורמה משמעותית לשירות ומידע עבורכם – הלקוחות.

"יובלים אשדוד"  יוצר שינוי מהותי - מהפכה, בתחום תשתיות המים והשפכים בעיר אשדוד, אשר מטיבה עם איכות חיי הלקוחות, במכלול תחומים הנוגעים ישירות לפעילות התאגיד – הולכת מים ושפכים 24/07 ללא תקלות ואספקת מים באיכות מעולה. כפועל יוצא מההשקעה של התאגיד גם בהסרת חסמים להקמת אלפי יחידות דיור ויצירת פתרונות דיור, חיסכון כספי ניכר ללקוחות ואחריות חברתית לטובת תלמידים, וותיקים ובעלי צרכים מיוחדים.

השקענו, עד כה,  כמיליארד ₪ בשדרוג והקמת תשתיות. בכך אנו מבטיחים ללקוחותינו אספקת מים באיכות גבוהה והולכת שפכים 24/07 ללא תקלות ואמינות מרבית של המערכת בשגרה ובחירום,  בהקפדה על שמירה על איכות הסביבה.

שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" שם לנגד עיניו ראשית אתכם – הלקוחות. הערכים המנחים אותנו הם מקצוענות וזמינות מרבית בטיפול בפניותיכם. השירותים הדיגיטליים החדשניים הקיימים בתאגיד  נועדו להיטיב את השירות  – ללא צורך בהגעה למרכז שירות הלקוחות. לשירותים אונליין לחצו כאן

אנו מאמינים בחדשנות טכנולוגית,  אנו מפעילים מערכות מתקדמות לבקרה על איכות המים ולמניעת גלישות שפכים, ומתקני המים והשפכים מרושתים במערך מצלמות המתריע אונליין על כל שינוי או תקלה. בכך אנו מונעים גלישות ביוב ושומרים על איכות הסביבה.

"יובלים אשדוד" פועל באחריות חברתית – כערך מרכזי. אנו פועלים בראש ובראשונה לטובת ולרווחת לקוחותינו , פרויקט התקנת המדים החכמים (קר"מ) לכל הלקוחות, שאנו נמצאים בעיצומו, מאפשר קריאה אונליין של צריכות מים, וזיהוי וטיפול בצריכה גבוהה, החוסך מידי שנה עשרות אלפי ₪ ללקוחות. בראייה קהילתית – ערכית אנו מקיימים  תכנית חינוכית בנושא המים והסביבה בקרב אלפי תלמידי כיתות ד' בעיר, ומאמצים את  "אקים אשדוד" – משפצים עימם דירות מגורים חברים ומקיימים אירועים משותפים ויצרנו שירותים מונגשים באתר ובמרכז שירות הלקוחות.

בשנים הקרובות נמשיך במהפכת תשתיות המים והביוב בעיר, בדמות השקעה של כ-400 מיליון ₪ נוספים בתשתיות ובהעצמה מתמדת של שירות הלקוחות -  בדגש על שירותים אונליין.

כל זאת נמשיך לעשות תוך ניהול מקצועי, במסירות, שקיפות, אמינות ואחריות חברתית – בראייה של טובת הצרכנים ואיכות השירות.

שלכם,

מלי בן ברוך

מנכ"לית