הסדרי נגישות בתאגיד
"יובלים אשדוד בע"מ" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור הלקוחות עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודיים. במסגרת החוק , פועל בתאגיד רכז נגישות מר מאיר קרוצ'י .
במידה ונתקלתם בקושי בנושא הנגישות בעת קבלת השירות אנא פנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
- בטלפון: 08-8628911.
- בפקס : 08-8628932 .
- בדואר אלקטרוניmeir@yuvallim.co .il :
עזרים לכבדי שמיעה
במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה "על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.
עזרים להגדלת טקסטים עבור לקויי ראייה
במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימים מכשירי עזר להגדלת הטקסט עבור אנשים עם מוגבלות ראייה. בנוסף, צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה לאפשרות להגשת מידע בטקסט נגיש.
חניות נכים
לרשות הלקוחות המגיעים ברכב נכים למתחם שירות הלקוחות בניין לתושב (קומה 3) רחוב הקליטה 4 ואו למשרדי ההנהלה בבניין סי פורט, קיימות חניות נכים מוסדרות על פי החוק בחניונים.
שירותים
במתחם שירות הלקוחות בבניין לתושב (קומה 3) רחוב הקליטה 4 ובבניין סי פורט ) בקומה (6 מוצעים שירותי נכים המותאמים ללקוחות עם מוגבלויות.
ריהוט
במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימות עמדות נגישות ללקוחות עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים לצורכיהם.
שילוט
במתחם שירות הלקוחות קיים שילוט המציין כי במקום קיימים אמצעי נגישות
לדוגמא: שלט המציין שירות נגיש לכבדי שמיעה, כבדי ראייה, לנעזרים בכיסא גלגלים
ושילוט המכוון לעמדות הנגישות .
שירות מעליות
בבניין לתושב (קומה 3) רחוב הקליטה 4 (מרכז שירות הלקוחות) ובבניין סי פורט (משרדי ההנהלה)
קיים שירות מעליות המאפשר ללקוחות הנעזרים בכיסא גלגלים להסתייע בהן.